Dream-Shop Aps v / Kim Remmer
Smedevænget 11
4700 Næstved
Tlf. 47512047
CVR-nr. 38 31 49 20
VAT: DK-38314920
Anpartsselskab
E-mailadresse: kontakt@dreamshop2u.dk
Telefonnummer: 47 51 20 47
Ordrebekræftelse
Alle ordre bekræftes automatisk (pr e-mail), og du vil indenfor max 8 timer på hverdage modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordre / udsolgte artikler).
Du kan altid følge din ordre-status, ved at følge det link, der er angivet i din ordrebekræftelse, eller ved at gå ind på din medlemskonto. Ordrestatus står øverst til venstre på ordre-siden.
Ordrer, der ønskes betalt via danske/udenlandske kreditkort, bankoverførelse eller check, vil være gældende i 10 dage fra ordre-dato, herefter annulleres de automatisk.
Levering
Vi sender normalt samme dag vi registrerer din bestilling hvis vi modtager den inden kl. 13.
Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering.
Fragt
Systemet er sat op til at beregne den billigste måde at sende ordren på. Dream-Shop anvender GLS
Oversøiske og udenlandske destinationer betaler fragt efter gældende takster hos GLS. Alt fragt til Grønland og Færøerne er med skib, da dette er den billigste måde. Det kan desværre tage op til 3 uger før pakken er fremme. Hvis varen skal med fly, bedes du venligst kontakte os for rigtig fragtpris.
Disse takster er indlagt i vores system, og du vil altid få fragten oplyst inden du bestiller. Du kommer aldrig til at betale mere end det af systemet beregnede.
Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:
Fragtpriser
Vi leverer til Danmark, Norge, Sverige, Grønland og Færøerne.
Gebyr for uafhentede varer i pakkeshop eller modtagelse nægtet 50,- kr.
Vi har kun gratis levering ved køb over Kr. 400,00 til Danmark
Betaling
Ordrer kan betales på følgende måder:
Kreditkort:
Danske: Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa-electron, E-dankort, Mastercard.
Udenlandske: Visa, Visa-Electron, Mastercard, JCB, American Express.
Dream-Shop anvender en betalings-gateway fra QuickPay. Kommunikationen med denne betalingsløsning er godkendt af NETS. Alle kortdata sendes krypteret.
Der tages ikke gebyr ved betaling på dreamshop2u.dk.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra dreamshop2u.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Derudover kan du betale med ViaBill:
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26.
ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit
Emballering
Dine vare bliver afsendt i en genbrugs papkasse, og bærer præg af genbrug. For at spare på miljøet og på leveringsomkostninger bruger vi altid genbrugs papkasser. Alle vare bliver pakket forsvarligt og omhyggeligt ind for at minimere risiko for beskadigelse.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved Mail: Kontakt@dreamshop2u.dk Tlf: 47512047 eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Dream-Shop
Smedevænget 11
4700 Næstved
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse:
Det fremmer ekspeditionen, hvis du vedlægger en kopi af ordrebekræftelsen.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Brug GLS når du sender pakker retur. Da postnord ikke kan finde ud af at leverer returpakker til vores firmaadresse.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Dream-Shop
Smedevænget 11
4700 Næstved
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Dreamshop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på dreamshop2u.dk er Dreamshop ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det.
Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.
Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@dreamshop2u.dk.
Cookies
På dreamshop2u.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer - hvordan afhænger af din browser.
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på dreamshop2u.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere dreamshop2u.dk.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Kim Remmer, på Kontakt@dreamshop2u.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret 17-02-2020
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular Printes og udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Dream-Shop
Smedevænget 11
4700 Næstved
E-mail: kontakt@dreamshop2u.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
________________________________________________________________________
Bestilt den: _________________________ Modtaget den: _______________________
Forbrugerens navn: ________________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ________________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: ___________________________________________________
Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
PriceRunner Købsgaranti
Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner.
Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem er gratis og tager mindre end tre minutter! Tryk her for din køberbeskyttelse
Hvis du ønsker, at dit køb skal sikres gennem Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er defekt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner Købsgaranti inkluderer altså ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
For de endelige brugervilkår og oversigt over kategorier, der ikke er omfattet af garantien, besøg PriceRunner.
Lær mere om deres tjeneste her