Modtager jeg en ordrebekræftelse?
Du vil altid modtage en ordrebekræftelse ved afslutning af dit køb - den bliver sendt til den e-mail-adresse du har indtastet
Din mail kan evt havne i din spam mappe uønsket mail
Kan jeg få sendt til en anden adresse?
Ja, det er muligt at få varer sendt til anden adresse. I forbindelse med indtastning af leveringsoplysninger, skal du fjerne fluebenet ved "Levering til denne adresse" og indtaste den ønskede leveringsadresse.
Hvor lang leveringstid er der?
Vi skriver 1-2 dage som leveringstid, men som udgangspunkt forsøger vi at sende din ordre samme dag, som den er modtaget.
Der kan dog være restordre på nogle af vores produkter, og du vil få besked om det hurtigst muligt.
Der tages forbehold for udgåede varer, men også dette vil du få besked på hurtigst muligt .
Varerne bliver sendt med GLS.
98 % af alle vores ordrer bliver afsendt samme dag som de bestilles. Enkelte ordrer vil tage lidt ekstra tid, hvis produktet er i restordre.
Kontakt evt. kundeservice. Tlf.: 47 51 20 47
Hvis jeg ikke er hjemme kan pakke budet lægge pakken et andet sted?
Vi sender kun pakker med GLS, og har du en aftale med levering til privatadresse, med et leveringssted på din ejendom er det også muligt.
Kan jeg hente mine varer og undgå betaling af fragtomkostninger?
Ja, du kan hente de varer du har bestilt på lageret i Næstved,
Når ordren er pakket vil du få en mail om at den er klar til at blive hentet.
Kundeservice. Tlf.: 47 51 20 47
Lager: Smedevænget 11. 4700 Næstved.
Ordre ikke afhentet i pakkeshoppen indenfor tidsfristen?
Har du ikke afhenter din pakke indenfor tidsfristen i pakkeshoppen, beregner vi os et gebyr på 50 kr. for vores arbejde med pakning og afsendelse af din ordre.
Midlertidig udsolgt
Hvornår får i varen hjem igen? Varer som er udsolgte, og som vi får på lager igen, vil være mærket "midlertidig udsolgt". Kontakt kundeservice, hvis du vil vide, hvornår varen er på lager igen. Du kan også udfylde vores automatiske system med din mail så du modtager en mail når varen er på lager.
Farveforskel på varer
Da bordpynt, stearinlys, servietter, og bordløbere, hele tiden bliver produceret og genoptrykt,
er det ikke altid muligt for producenten at ramme de samme farver 100 % hver eneste gang.
Alle farver er derfor vejledende Mindre farveforskelle kan forekomme.
Hvornår hæver I pengene på mit betalingskort?
Pengene bliver først hævet, når varen afsendes eller bliver afhentet fysisk af kunden fra Dream-Shop
Hvor lang tid går der før jeg få penge tilbage for returvarer?
Normalt vil der gå 1-3 dage fra vi har modtaget varen retur.
Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?
Du kan til enhver tid afmelde dig igen i forbindelse med modtagelse af nyhedsbrevet, ellers send besked til kontakt@dreamshop2u.dk så bliver du afmeldt med samme
Hvornår får jeg svar på min mail?
Du vil normalt modtage svar samme dag, som du har afsendt den.
Har I en fysisk butik?
Nej
Smedevænget 11
4700 Næstved
Sjælland
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål
Så send en mail til kontakt@dreamshop2u.dk
Eller kontakte kundeservice telefon 47 51 20 47
Ønsker du at tilføje flere vare til din ordre
Hej XXXXX
Du er nød til at lave en ny ordre på de vare du mangler, da jeg ikke kan forhøje det beløb der trækkes på dit kreditkort.
Når du har fundet varen og lagt den i kurven, og du så kommer til fragt modulet så vælger du afhentning i butik, så der ikke kommer fragt på din nye tillægsordre.
HUSK at skrive at ordren skal pakkes sammen med din første ordre nr 00xxxxxx så skal vi nok pakke de 2 ordre sammen og sende dem samlet til dig.
Hej Camilla
Vi kan ikke forhøje det beløb der trækkes på dit kreditkort, så du er nød til at lave en ordre på de vare du vil have tilføjet til din ordre.
Således gør du det så der ikke kommer en ny fragt på.
Du finder de vare du mangler og ligger dem i indkøbskurven, og når du så kommer til feltet hvor du vælger leveringsform, så markerer du feltet afhent selv din ordre så kommer der ingen fragt på.
Husk at skrive i kommentarfeltet at denne nye ordre nr skal pakkes sammen med din ordre nr 152910.
Så skal vi nok pakke begge ordre sammen. så du ikke får en ny fragt på din ordre.
Med venlig hilsen
Kim Remmer
Dreamshop
Forsendelse til grønland
Vores fragtpriser er alle med skib
Ønsker du hurtiger levering så skriv det i en besked til os i kontaktfeltet så får vi beregnet en pris med fly til Grønland med postnord
Afhængigt af hvor du bor i grønland kan fjordene være frosset afhængigt af tidspunktet på året til så det er vi nød til at tage forbehold for, så vi ved om vi kan sende din ordre.